Спіс удзельнікаў аб'яднання па інтарэсах
"Мой сябар - камп'ютар"
Коўза Аляксандра, 2 клас
Валіцкі Яўгеній, 2 клас
Сонгін Артур, 2 клас
Казінская Ганна, 4 клас
Каспарэвіч Павел, 4 клас
Каткоўскі Кірыл, 4 клас
Кучук Віктар, 4 клас
Сядлецкі Георгій, 4 клас
Час правядзення: панядзелак, 5-6 ўрок
Кіраўнік: Вільчэўская Ганна Іосіфаўна
20.05
Тэма: Практычны занятак "Я - маленькі мастак, частка вялікага Сусвету"
18.05
Тэма: Блок-схемы.
06.05
Тэма: Блок-схемы.
22.04-29.04
Тэма:Захаванне файлаў.
08.04-15.04
Тэма: Рашэнне задач на развіцце лагічнага мыслення.
01.04
Тэма: Задачы на кемлівасць.
25.03
Тэма: Свойствы алгарытмаў.
18.03
Тэма: Алгарытмы.
11.03
Тэма: Вірусы.
04.03
Тэма: Вірусы.
26.02
Тэма: Ахова інфармацыі.
19.02
Тэма: Ахова інфармацыі.
12.02
Тэма: Файл.
05.02
Тэма: Аперацыйная сістэма.
29.01
Тэма: Увод і вывад інфармацыі.
15.01, 22.01
Тэма: Персанальны камп'ютар.Будова.
08.01
Тэма: НПБП. Персанальны камп'ютар.
18.12
Тэма: ПМК "Настаўнік"
11.12
Тэма: Спаборніцтвы.
Кампутарная гульня-галаваломка, створаная ў лепшых традыцыях лагічных гульняў.
04.12
Тэма: Гульня-галаваломка "Запрацавала"
Паспрабуйце, напрыклад, забіць цвік без малатка ці запаліць электрычную лямпачку, выкарыстоўваючы магніт, вядро і пару тэнісных мячоў, загнаць шар у вядро ці прымусіць засвістаць свісток, прымацаваны да паравога катла .
27.11
Тэма: Гульня-галаваломка "Запрацавала".
Запрацавала! - гэта кампутарная гульня-галаваломка, створаная ў лепшых традыцыях лагічных гульняў. Сутнасць гульні складаецца ў наступным - пры дапамозе розных механічных прылад вырашыць інжынерную задачу .
20.11
Тэма: Класіфікацыя мадэляў.
Хуткі прагрэс у галіне камп'ютэрызаванай або лічбавай інфармацыі прывёў да стварэння велізарнай колькасці інфармацыі і дадзеных. Базы дадзеных, якія ўяўляюць сабой велізарныя калекцыі дакументаў з розных крыніц, утрымліваюць значную колькасць даступнай інфармацыі.
13.11
Тэма: Этапы мадэлявання.
Асноўныя этапы мадэлявання:
- Выбар задачы. Выбіраецца мэта даследавання, падбіраюцца спосабы яе рэалізацыі, выпрацоўваецца стратэгія эксперыменту.
- Аналіз тэарэтычных асноў, сумаванне інфармацыі, атрыманай аб аб'екце.
- Фармалізацыя. Ажыццяўляецца выбар сістэмы спецыяльных абазначэнняў.
11.11
Тэма: НПБП. Мадэляванне.
Камп'ютарная (электронная) мадель — гэта інфармацыйная мадэль у форме файла на камп'ютарным носьбіце і яе адлюстраванне на экране камп'ютара.
30.10
Тэма: Мадэляванне.
Мадэль — гэта аб'ект або працэс, які для розных мэтаў разглядаецца замест іншага аб'екта або працэсу.
23.10
Тэма: Прычынна-следчыя сувязі.
Прычынна-следчая сувязь-гэта асноватворны прынцып у нашым жыцці і ў натуральных навуках, які дапамагае растлумачыць ўзаемасувязі паміж з'явамі і падзеямі. Адзін фактар, з'ява ці падзея з'яўляюцца прычынай, а другі-следствам.
16.10
Тэма: Упарадкаванне прыкмет.
Класіфікацыя-гэта групоўка вывучаемых аб'ектаў пераважна па колькасных прыкметах. Пры гэтым адбываецца падзел на групы прадметаў, аднародных ў якім-небудзь стаўленні.
09.10
Тэма: Адрозненне і падабенства.
Словы маюць рознае значэнне. Адрозненне - гэта розніца. А адрозненне - прыкмета, які стварае гэтую розніцу. Прыклад: адрозненне паміж намі, паміж героем і аўтарам; зразумець адрозненне, знешняе адрозненне.
02.10
Тэма: Інфармацыйныя працэсы.
Інфармацыйны працэс - гэта працэс, у выніку якога ажыццяўляюцца прыём, перадача (абмен), пераўтварэнне і выкарыстанне інфармацыі. У інфармацыйных працэсах вылучаюцца пералічаныя вышэй віды працэсаў: атрыманне, захоўванне, перадача, апрацоўка, выкарыстанне інфармацыі.
25.09
Тэма: Перадача інфармацыі.
Прымаецца інфармацыя праз органы пачуццяў чалавека - зрок, слых, нюхі, густ і дотык. У другім выпадку інфармацыю можна перадаць іншаму чалавеку з дапамогай папяровых ці электронных носьбітаў, або сродкаў сувязі, напрыклад паперы, флэш назапашвальнікаў, кампакт дыскаў, а таксама па тэлефоне.
18.09
Тэма: Апрацоўка інфармацыі.
Апрацоўка інфармацыі - уся сукупнасць аперацый (збор, увод, запіс, пераўтварэнне, счытванне, захоўванне, знішчэнне, рэгістрацыя), якія ажыццяўляюцца з дапамогай тэхнічных і праграмных сродкаў.
11.09
Тэма: Захаванне інфармацыі.
Адзін з першых навыкаў, неабходных пры засваенні кампутара, – гэта ўменне захаваць, а затым выклікаць інфармацыю ў сваім ПК.
04.09
Тэма: НПБП. Інфармацыя.
Цяжка ўявіць жыццё сучаснага школьніка без камп’ютара і інтэрнэту. Гэта найбагацейшая крыніца інфармацыі, якая дапамагае ў засваенні вучэбнай праграмы, развівае і ўзбагачае асобу дзіцяці, вучыць быць камунікабельным і сацыялізаваным. Камп’ютар адыгрывае станоўчую ролю, калі школьнік карыстаецца ім разумна і мэтанакіравана.