Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Мой сябар - камп'ютар

Дата: 27 октября 2021 в 15:51, Обновлено 20 мая в 14:19

Спіс удзельнікаў аб'яднання па інтарэсах

"Мой сябар - камп'ютар"

Коўза Аляксандра, 2 клас

Валіцкі Яўгеній, 2 клас

Сонгін Артур, 2 клас

Казінская Ганна, 4 клас

Каспарэвіч Павел, 4 клас

Каткоўскі Кірыл, 4 клас

Кучук Віктар, 4 клас

Сядлецкі Георгій, 4 клас

Час правядзення: панядзелак, 5-6 ўрок

Кіраўнік: Вільчэўская Ганна Іосіфаўна

20.05

Тэма: Практычны занятак "Я - маленькі мастак, частка вялікага Сусвету"

18.05

Тэма: Блок-схемы.

06.05

Тэма: Блок-схемы.

22.04-29.04

Тэма:Захаванне файлаў.

08.04-15.04

Тэма: Рашэнне задач на развіцце лагічнага мыслення.

01.04

Тэма: Задачы на кемлівасць.

25.03

Тэма: Свойствы алгарытмаў.

18.03

Тэма: Алгарытмы.

11.03

Тэма: Вірусы.

04.03

Тэма: Вірусы.

26.02

Тэма: Ахова інфармацыі.

19.02

Тэма: Ахова інфармацыі.

12.02

Тэма: Файл.

05.02

Тэма: Аперацыйная сістэма.

29.01

Тэма: Увод і вывад інфармацыі.

15.01, 22.01

Тэма: Персанальны камп'ютар.Будова.

08.01

Тэма: НПБП. Персанальны камп'ютар.

18.12

Тэма: ПМК "Настаўнік"

11.12

Тэма: Спаборніцтвы.

Кампутарная гульня-галаваломка, створаная ў лепшых традыцыях лагічных гульняў. 

04.12

Тэма: Гульня-галаваломка "Запрацавала"

Паспрабуйце, напрыклад, забіць цвік без малатка ці запаліць электрычную лямпачку, выкарыстоўваючы магніт, вядро і пару тэнісных мячоў, загнаць шар у вядро ці прымусіць засвістаць свісток, прымацаваны да паравога катла .

27.11

Тэма: Гульня-галаваломка "Запрацавала".

Запрацавала! - гэта кампутарная гульня-галаваломка, створаная ў лепшых традыцыях лагічных гульняў. Сутнасць гульні складаецца ў наступным - пры дапамозе розных механічных прылад вырашыць інжынерную задачу .

20.11

Тэма: Класіфікацыя мадэляў.

Хуткі прагрэс у галіне камп'ютэрызаванай або лічбавай інфармацыі прывёў да стварэння велізарнай колькасці інфармацыі і дадзеных.  Базы дадзеных, якія ўяўляюць сабой велізарныя калекцыі дакументаў з розных крыніц, утрымліваюць значную колькасць даступнай інфармацыі.

13.11

Тэма: Этапы мадэлявання.

Асноўныя этапы  мадэлявання:

  • Выбар задачы. Выбіраецца мэта даследавання, падбіраюцца спосабы яе рэалізацыі, выпрацоўваецца стратэгія эксперыменту.
  • Аналіз тэарэтычных асноў, сумаванне інфармацыі, атрыманай аб аб'екце. 
  • Фармалізацыя. Ажыццяўляецца выбар сістэмы спецыяльных абазначэнняў.

11.11

Тэма: НПБП. Мадэляванне.

Камп'ютарная (электронная) мадель — гэта інфармацыйная мадэль у форме файла на камп'ютарным носьбіце і яе адлюстраванне на экране камп'ютара.

30.10

Тэма: Мадэляванне.

Мадэль — гэта аб'ект або працэс, які для розных мэтаў разглядаецца замест іншага аб'екта або працэсу.

23.10

Тэма: Прычынна-следчыя сувязі.

Прычынна-следчая сувязь-гэта асноватворны прынцып у нашым жыцці і ў натуральных навуках, які дапамагае растлумачыць ўзаемасувязі паміж з'явамі і падзеямі. Адзін фактар, з'ява ці падзея з'яўляюцца прычынай, а другі-следствам.

16.10

Тэма: Упарадкаванне прыкмет.

Класіфікацыя-гэта групоўка вывучаемых аб'ектаў пераважна па колькасных прыкметах. Пры гэтым адбываецца падзел на групы прадметаў, аднародных ў якім-небудзь стаўленні.

09.10

Тэма: Адрозненне і падабенства.

Словы маюць рознае значэнне. Адрозненне - гэта розніца. А адрозненне - прыкмета, які стварае гэтую розніцу. Прыклад: адрозненне паміж намі, паміж героем і аўтарам; зразумець адрозненне, знешняе адрозненне.

02.10

Тэма: Інфармацыйныя працэсы.

Інфармацыйны працэс - гэта працэс, у выніку якога ажыццяўляюцца прыём, перадача (абмен), пераўтварэнне і выкарыстанне інфармацыі. У інфармацыйных працэсах вылучаюцца пералічаныя вышэй віды працэсаў: атрыманне, захоўванне, перадача, апрацоўка, выкарыстанне інфармацыі.

25.09

Тэма: Перадача інфармацыі.

Прымаецца інфармацыя праз органы пачуццяў чалавека - зрок, слых, нюхі, густ і дотык. У другім выпадку інфармацыю можна перадаць іншаму чалавеку з дапамогай папяровых ці электронных носьбітаў, або сродкаў сувязі, напрыклад паперы, флэш назапашвальнікаў, кампакт дыскаў, а таксама па тэлефоне.

18.09

Тэма: Апрацоўка інфармацыі.

Апрацоўка інфармацыі - уся сукупнасць аперацый (збор, увод, запіс, пераўтварэнне, счытванне, захоўванне, знішчэнне, рэгістрацыя), якія ажыццяўляюцца з дапамогай тэхнічных і праграмных сродкаў.

11.09

Тэма: Захаванне інфармацыі.

Адзін з першых навыкаў, неабходных пры засваенні кампутара, – гэта ўменне захаваць, а затым выклікаць інфармацыю ў сваім ПК.

04.09

Тэма: НПБП. Інфармацыя.

Цяжка ўявіць жыццё сучаснага школьніка без камп’ютара і інтэрнэту. Гэта найбагацейшая крыніца інфармацыі, якая дапамагае ў засваенні вучэбнай праграмы, развівае і ўзбагачае асобу дзіцяці, вучыць быць камунікабельным і сацыялізаваным. Камп’ютар адыгрывае станоўчую ролю, калі школьнік карыстаецца ім разумна і мэтанакіравана.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.